FAQ


VEELGESTELDE VRAGEN

 

  • Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
    Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

  • Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
    Als u voor 17.30 heeft besteld en betaald en de artikelen bij ons op voorraad zijn, dan worden deze dezelfde dag nog ingepakt en verstuurd. Wanneer uw bestelling exact wordt geleverd, hangt af van de vervoerder en ligt helaas buiten onze macht. In 98% van alle gevallen wordt een pakket de volgende dag bezorgd.

  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten ziet u voordat u de bestelling afrond.

  • Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
    De prijzen die in onze webshop worden vermeld zijn inclusief BTW.

  • Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
    Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kunt u de optie ‘naar een ander adres verzenden’ aanvinken.

  • Ontvang ik een papieren factuur?
    Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal. De factuur ontvangt u als bijlage in PDF via de mail bij de bevestiging van uw bestelling.

  • Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
    In de meeste gevallen ontvangt u binnen 14 dagen na retourneren uw geld terug.

  • Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
    U krijgt de verzendkosten van de retour gestuurde producten bij ons niet vergoed.

  • Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
    Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren naar ons, altijd voorzien van originele factuur en/of bevestiging.

  • Wat moet ik doen als een product kapot is?
    Neem contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag.

  • Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?
    Ja, u dient dan contact op te nemen met de klantenservice.